Termeni si Conditii

            Pentru siguranta informatiilor dumneavoastra si pentru ca termenii de achizitionare a unui produs din catalogul Calor sa fie cat se poate de clari am realizat o lista de termeni si conditii. Cumpararea unui produs comercializat de catre firma Calor implica acordul cu urmatoarea lista.

 

            Va rugam cititi cu atentie si daca aveti anumite sugestii, acestea sunt bine-venite.

            De retinut ca firma S.C. CALOR S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica orice conditie din lista urmatoare fara preaviz.

 

Siguranta informatiilor de pe acest site si alte detalii despre produsele comercializate

  • Orice informatie pe care S.C. CALOR S.R.L. o posteaza in cadrul acestui site sau in catalogul de produse trebuie folosita numai de catre companie pentru promovarea produselor si efectuarea comenzilor online. Utilizarea acestor informatii cu alt scop in afara celui mentionat anterior se pedepseste conform legilor in vigoare.
  • Exista posibilitatea aparitiei unor diferente intre imaginile care sunt afisate si produsele pe care solicitantii le vor primi la livrare. Aceste diferente se refera la culoare, accesorii, aspect, etc. Imaginile afisate pe site sunt cu titlu de prezentare iar solicitarile in legatura cu aspectul diferit al unor produse receptionate, vor fi rezolvate de catre distribuitor ulterior.
  • Calor nu isi asuma responsabilitatea de a detine in stoc orice produs aflat in oferta, afisat pe site. Daca produsul dispare din oferta curenta, Calor isi rezerva dreptul de a anula comanda pentru acel produs, returnand banii depusi clientului care a facut plata in avans.
  • Daca un produs nu exista in stoc si Calor trebuie sa faca o comanda catre producator, firma are dreptul sa solicite un avans de minimum 30% din valoarea comenzii efectuate.
  • Promotiile organizate de catre S.C. CALOR S.R.L. Regulamentul de desfasurare al acestora este stabilit exclusiv de catre companie, promotiile fiind prezentate potentialilor clienti numai prin intermediul site-ului companiei. Pentru a face parte din promotie, o comanda trebuie sa respecte toate regulile impuse pe site. De asemenea, doar comenzile care au fost preluate de catre Calor in perioada de valabilitate a promotiei pot beneficia de aceasta, doar in limita stocului existent.
  • Preturile sunt actualizate in functie de cursul ING BANK.
  • Calor nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele inadvertente sau greseli strecurate in catalog sau pe site (greseli de afisare sau tiparire a pretului, specificatiilor, imaginilor, etc. unui produs). In cazul in care in baza de date au fost introduse gresit anumite date, iar livrarea nu a fost efectuata inca, S.C. CALOR S.R.L. isi permite sa anuleze livrarea respectivului produs. Clientul va fi informat despre problema aparuta, la scurt timp.

 

Garantia, conditiile de indeplinit pentru mentinerea acesteia si introducerea unui articol defect in service.

 

  • Calor garanteaza distributia de produse noi, aflate in ambalaj original, alaturi de care aveti Factura Fiscala si Certificatul de Garantie in momentul livrarii.
  • Daca un produs prezinta probleme de functionare in perioada de garantie sau post garantie, acestea se pot remedia la sediul firmei prin repararea problemelor de functionare sau chiar inlocuirea produsului, in conformitate cu O.G. 21/1992 si cu Legea 449/2003. Aceasta remediere se face numai pe baza prezentarii urmatoarelor: produsul defect ambalat in invelisul original, accesoriile acestuia (daca are), formularul de garantie, certificatul de garantie insotit de copii dupa factura fiscala. Daca nu prezentati aceste documente in momentul predarii produsului defect, Calor va va returna echipamentul, fara a va solutiona garantia.
  • Produsele ce nu beneficiaza de garantie sunt cele din categoriile urmatoare: cu defecte fizice de tipul crapaturilor, loviturilor sau ciobirilor, cu piese arse sau plesnite, ale caror etichete/sigilii de garantie sunt deteriorate, indepartate sau modificate, cele utilizate in conditii necorespunzatoare precum supunerea la diferente mari de temperatura sau/si presiune, alimentarea la tensiuni nepotrivite, obiectul unor socuri de tip mecanic, produse utilizate in mediu umed, cu praf, noxe sau alte substante chimice etc., utilizare improprie, instalare si setare incorecta sau efectuata de catre alte persoane decat cele autorizate (duce la pierderea garantiei), alimentarea la surse cu defect, prize fara impamantare, produse patrunse de lichid, ce au in interior metale sau alte substante chimice de orice alta natura, etc., produse ce au fost obiectul unor interventii de tip plastic/mecanic, produse conectate/deconectate in timpul functionarii, etc.
  • Perioada de solutionare a garantiei este de aproximativ 20 de zile lucratoare, incepand cu ziua depunerii produsului in service.
  • Clientul va fi responsabil de plata taxei de transport de la sediu la service si de la service inapoi.     
  • In perioada de valabilitate a garantiei, service-ul nu suporta: cheltuieli de transport al produsului tur-retur si nici cele necesare deplasarii unei echipe de specialitate (a service-lui) la sediul clientului, unde a avut loc instalatia. Acest lucru se intampla daca posesorul produsului solicita rezolvarea garantiei la sediul sau.
  • Pentru firmele de profil care au facut contract cu firma Calor, operatiunile de service includ doar procurarea pieselor de schimb iar restul cheltuielilor sunt suportate de catre respectiva firma.
  • Returnarea produselor cumparate la distanta. Aceasta operatiune se poate realiza, conform O.G. 130/2000 dar trebuie sa respecte urmatoarele conditii:

-          produsul trebuie returnat in ambalajul original si in starea in care a fost receptionat;

-          timpul limita de efectuare a returului este de 10 zile lucratoare de la primire;

-          daca produsul este receptionat inapoi in aceasta perioada, nu se percep taxe suplimentare sau penalitati;

-          nu trebuie invocat niciun motiv de returnare, daca se respecta aceasta perioada;

-          transportul produselor respective inapoi, la sediul Calor, se va realiza cu acelasi serviciu de transport cu care a fost trimis;

-          transportul produsului inapoi va fi suportat de catre client;

-          Calor va returna contravaloarea echipamentului in maxim 30 de zile de la data denuntarii contractului propriu-zis;

-          Cheltuielile aferente transportului nu fac parte din suma returnata sau in conditiile de returnare;

-          Daca produsul prezinta defecte fizice de tipul socurilor, loviturilor, zgarieturilor etc., acesta nu este acceptat inapoi.

 

Securitatea si confidentialitatea datelor furnizate de catre clienti

  • Compania Calor isi rezerva dreptul de selectare a clientilor.
  • Continutul site-ului www.centrale-termice-pe-lemne.ro si toate elementele legate de acesta, ce includ imagini, texte, grafice, elemente de grafica Web, programe, scripturi, etc. apartin exclusiv companiei si furnizorilor acesteia. Aceste componente sunt protejate prin legea ce trateaza drepturile de autor iar utilizarea oricarei componente fara acordul firmei, are ca efect pedepsirea conform legilor in vigoare.
  • In ceea ce priveste, confidentialitatea datelor si a informatiilor pe care clientii nostri le furnizeaza, S.C. CALOR S.R.L. garanteaza faptul ca acestea nu vor fi prelucrate decat cu scopul de a trimite clientilor informatii promotionale, confirmarea comenzilor sau oferte speciale, doar cu acordul prealabil al clientilor.
  • Adresa dumneavoastra de e-mail nu va fi impartita cu terte persoane si acelasi lucru este valabil pentru orice date personale furnizate, ele nu vor fi facute publice decat cu acordul dumneavoastra explicit.
  • Calor nu stimuleaza spam-ul.
  • Oricand doriti sa vi se stearga adresa de e-mail din baza de date, puteti trimite un e-mail pe aceasta tema la office@calor.ro.
  • Site-urile pe care puteti ajunge prin accesarea acestui site, de oricare natura ar fi legatura cu acestea: comerciala, publicitara, nu intra in responsabilitatea companiei Calor. Singurii care sunt responsabili de continutul si calitatea acestora sunt proprietarii lor.

 

Pasi  - comanda pe site:

 

i.)                  inregistrarea cu o adresa de e-mail valida;

ii.)                daca primul pas era deja realizat, actualizati datele de contact si/sau adresa de livrare din cadrul sectiunii „Contul meu”;

iii.)              alegerea produsului, urmata de click pe simbolul „Cumpara”;

iv.)              daca pasul anterior a reusit, produsul trebuie sa se situeze in cosul dumneavoastra de cumparaturi.

v.)                pentru a vizualiza comanda facuta, faceti click pe cosul ce contine cumparaturile.

vi.)              istoricul comenzilor efectuate pana la acea data poate fi vizualizat in cadrul sectiunii „Istoric comenzi”.

 

Detalii comanda telefonica:    

 

Orar: luni – vineri, 8:00 – 16:30.

Numere de telefon: (021) 4114444 (telefon fix) sau 0744.338.231 sau 0722.580.162 (telefon mobil).

Fax: (021) 4113614.

 

Comanda minima: 100 Ron.

 

 Metode de efectuare a platii:

 

i.)                  numerar – la sediul companiei Calor;

ii.)                credit bancar – se poate apela la orice banca, pentru obtinerea unui credit. Compania Calor nu are statut de banca comerciala sau de firma de leasing, deci nu poate acorda rate sau alte modalitati mai usoare de plata, si va solicita plata integrala a marfurilor achizitionate;

iii.)              virament bancar – necesita ordin de plata si rugam clientii sa solicite expedierea unei facturi proforme. Livrarea marfii se face numai dupa ce suma a intrat in contul S.C. CALOR S.R.L.;

iv.)              ramburs – daca livrarea se face in afara Bucurestiului, clientul va trebui sa achite o taxa de retur, in valoare de 13.5 Ron + 1% din valoarea rambursului. In interiorul Bucurestiului nu se percep taxe aferente returului rambursului.

 

Observatii!

-          Comanda poate fi preluata de catre client de la depozitul firmei, sau poate fi expediata prin intermediul unui curier rapid.

-          Pentru articolele aflate pe stoc la momentul comenzii, livrarea se va face intr-un interval de 24h-48h, dupa cum doreste clientul.

-          Daca produsul trebuie comandat de la producator, clientul trebuie sa astepte confirmarea telefonica a livrarii.

-          Serviciile de curierat rapid asigura pentru anumite colete conditii speciale de transport. Pentru mai multe detalii urmariti site-ul serviciului de transport.  

 

Telefon: 021.411.44.44

© www.centrale-termice-pe-lemne.ro 2017 | ANPC


Centrale termice pe lemne preturi - Centrale termice pe lemne cu GAZEIFICARE, Centrale termice pe peleti - Centrale termice pe rumegus